Бульвар Лесі Українки 34, 2-й під’їзд, 6-й поверх
Київ, 01133, Україна
Вадим має 15-річний досвід роботи у галузі досліджень.
З вересня 2018 року директор Info Sapiens.
В 2003-2018 роках працював у Відділі польових досліджень GfK Ukraine, в 2013-2018 роках – заступник операційного директора GfK Ukraine. Кількість проведених польових проектів за роки роботи у GfK перевищує 1000.
Вадим спеціалізується на складних проектах, зокрема, він організовував опитування таких важкодосяжних груп, як роми, ЛЖВ, безпритульні, ув’язнені та багато інших. Протягом роботи в GfK він відповідав за організацію всіх видів якісних та кількісних досліджень, з 2008 року почав будувати онлайн панель GfK Ukraine та був відповідальним за розвиток онлайн опитувань.
Отримав диплом магістра з електроніки Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського».
Інна має 20-річний досвід роботи у галузі досліджень.
3 січня 2019 року – заступниця директора Info Sapiens.
В жовтні-грудні 2018 року – керівниця Відділу соціально-політичних досліджень Іpsos Ukraine.
В 2007-2018 роках працювала в GfK Ukraine, в 2015-2018 роках – керівниця Відділу соціально-політичних досліджень GfK Ukraine.
В 2006-2007 роках працювала на посаді дослідниці відділу телеметричних досліджень на телеканалі «Інтер».
В 2004-2006 роках обіймала посаду головного консультанта в Центрі сприяння інституційному розвитку державної служби, де відповідала за проведення опитувань державних службовців.
Інна є членом ESOMAR, Міжнародної соціологічної асоціації (ISA), Асоціації з вивчення національностей (ASN) та Всесвітньої асоціації дослідження громадської думки (WAPOR).
Кількість досліджень, якими Інна керувала або до яких була залучена, перевищує 2000. Cеред її клієнтів представники багатьох міжнародних та громадських організацій (агентства ООН, проекти USAID, GIZ, Британська Рада, Фонд Фр. Еберта, CEDOS, ЦЕС тощо), політичних сил, бізнес-структур, державних органів (ЦГЗ МОЗ України, НАЗК та інші) та ЗМІ.
Інна спеціалізується на соціально-політичних дослідженнях, тому що кожен рік приносить їй відкриття нових аспектів та трендів громадської думки, нових методів досліджень та нових «світів» окремих груп населення. Водночас вона має і суттєвий досвід проведення маркетингових досліджень, зокрема, для Dragon Capital, METRO Cash & Carry, OLX, OMD Media Direction Ukraine.
Інна намагається спрогнозувати для себе результати тих чи інших опитувань і нерідко їй це вдається, але далеко не завжди, тому навіть після 20 років роботи кількість відкриттів, а відтак і цікавість, і пристрасть до досліджень не зменшуються. Вона вважає свою роботу схожою на роботу детектива, що шукає відповіді на питання, поставлені Клієнтом.
Отримала диплом з відзнакою магістра соціології Національного університету «Києво-Могилянська Академія».
Олег має 23-річний досвід роботи у галузі досліджень.
З вересня 2018 року керівник проектів та програм Info Sapiens.
В 1996-2018 роках працював керівником відділу обробки даних GfK Ukraine.
Кількість проведених проектів за роки роботи у GfK перевищує 1000. Олег розробив програмне забезпечення для проведення СATI (Computer assisted telephone interview) та СAPI (Computer Assisted Personal interview).
Отримав диплом магістра з автоматизації методів досліджень Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського».
Якщо у вас є питання щодо досліджень, ми завжди раді Вам допомогти в цьому.
Зв'яжіться з нами